Kväll på Arbetarbladet

TT-Jimmy, Brolin-kopian och jag lunchade i dag. Fast jag hoppade maten och tog bara en kaffe.

En bit in i måltiden släppte jag den fina nyheten att restaurangen blivit prickad på grund av äckel i köket. Grytorna var så fulla av mögel att bilderna inte ens sattes ut i tidningen.

Det var i och för sig länge sedan, men ändå.


Efter maten åkte Brolin till jobbet och jag tjatade med mig Jimmy på stan. Jag skulle köpa presenter till den underbara lilla pojken som gav mig ett halsband. Det tog lång tid att hitta det jag ville, men till slut lyckades jag och snart ska jag skicka paketet på posten.


Mode-Joanna och jag jobbade ihop i dag. Det är alltid roligt att plåta modebilder när man har snygga modeller och en jätteduktig stylist med sig. Både Joanna och jag blev nöjda med resultatet.


Den lilla killen med halsbandet borde komma i Aftonbladet i morgon.

Modereportaget med Joanna kommer i Arbetarbladet på fredag.


Kommentarer
Postat av: Brolin-kopian

Jag kan inte ge annat betyg till restaurangen än kraftigt underkänt.

Trots att jag fick frågan av personalen sa jag att det smakade bra. Tyvärr var det en lögn.

Köttfärsen smakade ingenting, medan gurkan smakade apröv!



Inga fler tacobuffér för min del!

2008-09-23 @ 09:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback