Missnöjd kund

Min kompis arbetar på ett börsnoterat företag inom finansbranschen. Hans ena kund har nu lämnat honom.
- Kunden var arg och tokskällde. När jag försökte svara så råkade jag staka mig lite och då vrålade kunden om jag skulle börja stamma också! Då svarade jag att jag får be om ursäkt, men jag har ett talfel som gör att jag stammar. Hoppas du har överseende med det. Sedan skrek kunden att han inte ska vara kund hos mig längre. Då svarade jag: Oj... vänta! jag måste genast ringa vd:n, detta kan få stor påverkan på vår börskurs om en så viktig kund som du lämnar oss.
- Senare frågade jag min chef vem som ska betala räkbåten med jobbet på fredag. Du själv svarade hon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fika! Fika! Fika!

2008-09-11 @ 12:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback