Snart kommer pengarna

Äntligen har det hänt. Jag har fakturerat. Min hjärna har tydligen svårt att tänka i flera steg. Pengar är ju skoj, men det är tråkigt att hålla på med papper och siffror så jag skjuter på det länge. En onödig utgift i form av till exempel en p-bot brukar utlösa ett fakturaryck, men nu har lapplisorna hållit fan på sig så därför var det tre månader sedan jag pysslade sist.

Nu ska jag vara duktig igen. Jag ska gå och träna med TT-Jimmy och som om det inte vore nog har jag även planer på att borsta ut mitt toviga hår. Lyckas jag med det också kommer jag att korka upp champagne i kväll. Annars får det bli vanliga drinkar och vin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu blev jag överraskad, två blogginlägg samma dag!

Kul, kul!

Jag sitter och trycker på uppdaterafunktionen på datorn och väntar på att ett inlägg som behandlar gårdagen ska komma upp.

2008-09-27 @ 09:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback