Ulf Lundells turnépremiär

Uffe ska lägga av som artist sa han i går. Så trevligt att jag hann se honom en sista gång då.
Han var grym på scenen. I alla fall på att sjunga men modellandet var tyvärr inte hans starka sida. Han blundade nästan hela tiden.
Vi fick plåta låt tre och därefter fick vi vänta i åtta låtar till bandet kom in och då vi fick plåta två låtar till. Det konstiga fotoupplägget var bra, för det innebar att vi fick se större delen av konserten.

Efter mina tre låtar gick jag ut och blev bjuden på kaffe och en god kladdig kaka i restaurangen - som jag för övrigt måste återvända till snart. Opus by Esperanto har ju princip en stjärna i Guide Michelin.
Efter fikastunden var personalen snäll och lät mig gå tillbaka in och titta färdigt på konserten. Det var en trevlig kväll i går. Att dessutom få lön för det hela gör ju inte saken sämre.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hmm jag som undrade vart du var igår :p Bra match, alltid lika kul att ligga under, vända och vinna! hehe. Ses på måndag kanske :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback