Varslad och glad

- Jag har blivit varslad, sa Lisa till mig när jag var hemma hos henne på fika.
- Nej vad tråkigt, svarade jag.
- Tråkigt? Jag köpte hem bubbel. Du vet att jag aldrig gillade stekarna jag arbetade med. Det känns väldigt bra att inte behöva komma tillbaka dit efter mammaledigheten.
- Hur gammal är din lilla gullunge då?
- Han fyller ett halvår om några dagar.
- Ska ni ha ett stort kalas?
- Vi ska bada i våra egna spyor. Vi ska fira ordentligt och bli riktigt jävla fulla.
- Det låter som ett trevligt kalas.
- Ja, men man blir trött av att ha barn. Jag får aldrig sova mer än tre timmar, så jag orkar nästan inte ha sex.
- Jag kan ta ut honom om du vill.
- Ja, gärna. Eller du behöver inte gå ut, ställ dig i rummet bredvid. Det tar bara några minuter.
- Det låter roligt att ha barn du.
- Jag älskar honom. Han är mitt allt.

Kommentarer
Postat av: kattis

p, du kan gärna få ta mina också om du vill. ett tag iallafall. kram k

2008-09-05 @ 15:41:04
Postat av: Pernilla

Självklart hjälper jag dig Kattis. Säg till när ni vill få till det.

2008-09-06 @ 17:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback