Urinprov

Nu sitter jag och läser Kamratposten. Den är som vanligt grymt bra.
På sidorna Pinsamt å skämmigt skriver en KP-läsare:
Det här hände för typ tre år sedan. Jag satt på toa. På den tiden brukade jag inte låsa toadörren. Det var dumt. När jag reste mig för att torka mig kom två tjejer i klassen in. De såg hela rumpan. Pinsamt!

Först tyckte jag inte att det var någonting att skämmas över, men sedan kom jag på att jag i princip är nervös för att en liknande situation ska hända mig på söndag.
Jag har bokat en läkartid i Stockholm för att se om jag blir godkänd inför flygcertifikatet. Jag frågade farbror doktor vad han ska kolla och det är EKG, syn, blodprov och urinprov.

Jag antar att urinprovet ska visa om jag tar droger. När personerna jag övervakar ska lämna sådana tester följer alltid en till person med in på toaletten för att se så att de inte fuskar.
Nu är jag lite orolig att läkaren ska följa med in och stå där och glo. Jag kommer i så fall att tycka som KP-läsaren…Pinsamt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till tjejen! :-) /CC

2009-04-04 @ 18:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback