Dagens ros

Jag och en reporter gjorde ett reportage om hemtjänstpersonalen som är oroliga över sin framtid. En tjej är nervös för hon vet bara att hon ska få jobba kvar i ett år till och därefter är det osäkert.

Själv tycker jag att ett år låter som en hel evighet. Jag är nöjd över att jag lyckats styra upp helgen.

Jag jobbar lördag dag och efter det ska jag på en kräftskiva. Snälla Catharina har bytt med mig på söndag så att jag får sovmorgon.

Catharina och alla andra Arbetarbladets fotografer tilldelas härmed dagens ros eftersom de hela tiden byter skift med mig så att mitt partyliv fungerar även när jag jobbar. 

Kommentarer
Postat av: BRITT

Tack snälla du.Tack tack. Det är bara trevligt om man kan va till någon hjälp.

2009-08-21 @ 19:20:30
Postat av: Anonym

Tack för senast vännen!

2009-08-22 @ 09:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback