Desinfektion

När jag kom till tidningen frågade Britt direkt om jag ville ha en present och det var ju givet att jag ville det. Men så kom såklart haken:

- Då måste du lova att vara evigt tacksam.

Det ville jag såklart inte lova.

- Men lova att du står i tacksamhetsskuld.

- Ja, okej det kan jag väl lova. Du kommer ändå snart att behöva hjälp med någonting så att det blir du som står i skuld till mig igen.


Jag fick en desinfektionsspray. Det var en fin present som jag blev glad över, men samtidigt är den troligen given till mig av ren egoism. Britt är störträdd för svininfluensan och nu vet hon att vi kommer att sitta bredvid varandra i flera dagar eftersom jag kommer att jobba en hel del på Arbetarbladet framöver.


Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA bild i Aftonbladet!!!

/Cat

2009-08-26 @ 14:09:11
Postat av: Farmaceuten

Svininfluensa är ett luftburet virus och kan smitta på upp till 11 meters håll. Desinfektionsspray är värdo vid en välplacerad nysning..

2009-09-01 @ 21:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback