Mats Sundins bröllop

Aftonbladet ringde och undrade om jag ville jobba i Stockholm i helgen. Chefen var gullig och satte mig på det senaste skiftet i dag så att jag fick lite sovmorgon och i morgon fick jag ett tidigare skift så att jag kan åka tillbaka till Gävle efter jobbet om jag vill. Det var väldigt omtänksamt tycker jag.

I dag har jag plåtat Mats Sundins bröllop. Jag tog först på mig en svart klänning med vita prickar och blommor på, men det hela såg lite för mycket ut som begravning så jag bytte till en blå.

Vi vimlade omkring bland alla hockeystjärnor. Foppa Forsberg kom dit men jag och reportern är överens om att det var i alla fall Tommy Sjödin som svarade roligast på enkätfrågan.

Innan bröllopet gick jag på en vernissage mitt över vägen. Det var ju passande att den var just i dag när jag hade vägarna förbi. Bilderna där är tagna av Johan Bävman och utställningen handlar om albiner i Tanzania. Det är absolut värt att gå till Galleri Kontrast och titta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback