Rush Hour

I går plåtade jag damlandslaget i fotboll. Det gjorde jag i dag med, men i dag tränade de inte utan de satt och åt.

I går trodde reportern att det skulle ta en kvart till Lidingö från globen. Det är byggen överallt, så det gör det inte.

I dag trodde samma reporter att vi skulle klara det på 20 minuter. Det gjorde vi inte heller.
Hem tog det mer än en timme båda dagarna.

Bilköerna är långa och sega. En kompis tipsade om att han kommit på hur man kan se bilköandet som någonting positivt.
- Jag vevar ner rutan och sticker ut huvudet så att jag får en fin rush hour-tan.

Tyvärr så gick våran bilkö genom en väldigt lång tunnel, så jag kunde inte se eländet som ett stort solarie.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gomorron fröken!

Är det vardag idag?

hahaha

2009-08-12 @ 10:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback