Soffmys på arbetstid

Ibland när jag är hemma hos någon på jobb sitter jag och önskar att jag kunde få gå och lägga mig och vila i soffan tills det är min tur att ta bilder.

 

I dag hände det. Jag kröp ner, drog på mig en filt och så låg jag där och lyssnade på hela intervjun.

 

Det var så passande att min vän Brolin-kopian skulle intervjuas eftersom han är en sann Brynässupporter och säsongen snart ska dra igång.

 

Innan jag åkte dit ringde jag även och berättade att reportrar och fotografer alltid blir bjudna på fika när de kommer ut på jobb. Jag önskade varma mackor.

 

Gulliga kopian ställde sig och lagade till exklusiva sådana till mig, som jag fick äta nerbäddad i soffan samtidigt som jag tittade på Gefle IF på teven.

 

Ibland är det väldigt trevligt att jobba.


Kommentarer
Postat av: Avundsjuk

Soffmys när du är ute o jobbar, och massage får du när du sitter här. Du har det för jävla bra.

2009-09-01 @ 17:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback