Godisfabriken

I dag var det nästan som Kalle och chokladfabriken. Fast i stället var det Pernilla och godisfabriken. Jag gjorde ett jobb på Leaf och det var riktigt spännande. Jag kände att jag ville stoppa ner händerna i varje gryta jag såg. När vi gick runt och intervjuade arbetarna trampade jag ivrigt omkring och väntade på att någon skulle säga att jag fick smaka. Reportern kände tydligen lika och till slut orkade hon inte vänta mer:

-       Får vi smaka?

Det fick vi. Vi åt de nya salta bilarna som inte kommit ut på marknaden än. De var goda. Riktigt goda till och med.

Kommentarer
Postat av: Klas

Ohhh... salta bilar... Nu vet du vad du ska köpa i julklapp till mig.

2009-12-16 @ 08:24:49
Postat av: Pernilla

Billigt och bra! Jag kommer in på julkaffe när bilarna kommer ut i affären.

2009-12-17 @ 00:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback