Party

Brolin-kopian har gjort en hattrick.

Själv har jag varit ut två dagar i rad och det händer inte ofta.

Annelie och jag brukar sitta hemma hos våra mammor, men mammorna verkar ha tröttnat på oss så de tjatar alltid att vi ska gå på krogen.

 

En gång tjatade de så mycket att vi klädde oss i fina klänningar, sminkade oss och åkte iväg med bilen. Men när vi väl var i stan orkade vi inte gå in på krogen, så jag åkte runt och visade Annelie var stans svartklubbar ligger och efter det åkte vi runt och letade efter en uppblåsbar tomte som skulle vara två meter hög.

 

Efter mycket möda kom vi i alla fall ut i går igen. Först fick jag stå i snöovädret för att Annelie skulle passa på att skypa vid bocken. Hon pratade i telefonen med en fransoso samtidigt som hon trampade runt och gjorde ett hjärta som han skulle få se i webbkameran. Allt medan jag fick stå och frysa.

 

Efter det gick vi på Helt Enkelt och där tjatade en kille att han ville dansa. Varken jag eller Annelie ville dansa där inne, så han fick dansa själv. Han hoppade upp på bardisken och tog av sig både tröjan, skorna och byxorna. Annelie stoppade 20 kronor innanför hans kalsonger.

 

Efter Helt Enkelt gick vi och dansade på Heart Break med TT-Jimmy, Ove, Erik och en hårt jobbande Brolin-kopia. Hans framgångar på flickfronten har stigit honom åt huvudet och han drar runt som värsta Casanovan. Det var verkligen en rolig kväll, men nu hoppas vi ändå att våra mammor låter oss sitta hemma ett tag igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott Nytt snart då! /Cat

2009-12-28 @ 18:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback