Alla hjärtans dag

I dag på gymmet sa sur-Bertil något som jag aldrig trodde att han skulle säga. Han sa att han saknat mig. Det var fint.

Fint var också att Aftonbladet skickade blommor till mig i går.
Grymt plåtat!
/Sportbladet

Själv satte jag in en Alla hjärtans dag annons till mamma i tidningen.
STOR kram världens bästa mamma önskar världens bästa barn.

Mamma tycker för övrigt att jag sitter hemma för mycket. Nyss fick hon höra att jag tackat nej till en fest i Stockholm i dag. Hon suckade och undrar hur jag tänker.

Annelies mamma är likadan. Annelie får inte heller sitta hemma, så i går gick vi ut på pub. Bartendern var gullig och bjöd oss på en drink.

Många snälla människor finns det. Kram till alla er.

Kommentarer
Postat av: SANIBO

happy valentine's day!

Postat av: Kattis

KRAM på dig tjejen. Hoppas vi ses snart. Och att du gjort många fina pärlhalsband.

2009-02-16 @ 08:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback