Insemination

När André bjöd mig på wienerbröd var det något vitt kladd som flöt omkring i mitten. Jag tittade skeptiskt på sörjan.

- Men sluta, det är ju glasyren som smält. Tror du att jag varit in och onanerat på tre sekunder?

När han gick och hämtade kaffe till oss råkade jag spilla ut den där sörjan på mina ben, så jag satt och torkade byxorna när han kom tillbaka.

- Vad gör du? Sitter du och inseminerar dig själv?

Det gjorde jag alltså inte. Mina ägg är som de ska vara. Obefruktade.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! /Cat

2009-02-08 @ 17:58:11
Postat av: Anonym

är du säker på det? magen ser redan lite rund ut. jag väntar med spänning hur denna goa lilla bebis kommer att se ut.

2009-02-09 @ 09:23:01
Postat av: Anonym

vilket skit du skriver... trodde det var något seriöst.

2009-02-10 @ 06:58:14
Postat av: Bilson

Til dig som skrev kommentaren ovanför mig:

vilket skit du skriver... trodde det var något seriöst.

Postat av: Karin

HAHAHAHA! Jag tyckte det var skitkul skrivet, sluta gnäll nu grinpittar.

2009-05-08 @ 19:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback