Kyla

Danne verkade inte särskild nöjd över gårdagens reklam.
Jag fick ett sms där det stod att jag kan börja träna på Korpen och när jag drog mitt gymkort sa datorn att det är dags att betala. Kortet är nyligen köpt så datorn snackar precis som Danne…strunt.

Jag var på gymmet i dag också, men den här gången gick jag in bakvägen. Tyvärr maskar jag mest runt där inne, för jag har nämligen en liten träningssvacka igen. Men i dag var jag tvungen att gå dit för jag behövde få upp värmen.

I två veckor har jag väntat på att det ska vara sol i Söderhamn. I dag hände det, så jag åkte dit och tog lite porträttbilder. Trots att solen sken var det alltså svinkallt.

I flera veckor har jag frusit dygnet runt och det blev inte bättre av att bilderna skulle tas utomhus. Att jag fryser så lätt beror tydligen på att jag slarvar med träningen. Det är både jobbigt och tråkigt att inse att jag måste kämpa på hårdare med hantlarna.

Tråkigt är också att jag fick rätt angående två personer på gymmet. En kille och en tjej har svävat runt på rosa små moln där inne. De var så kära, så kära, så kära. Killen visade flera gånger en massa svartsjuketendenser och tjejen verkade bara tycka att det var gulligt.

- Tro mig, hon kommer inte att tycka att det där är gulligt länge till, sa jag till en vän.
Mycket riktigt. I dag märkte jag att molnen skingrats och de båda hade dunsat tillbaka ner på gymgolvet. Nu var det bråkigt värre. Synd, för det var ganska roande att titta på deras gullande.

Kommentarer
Postat av: Anders

Haha, han har ju lite humor den där Danne!

2009-02-01 @ 21:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback