Slagsmål

Brynäs vann och Anders Lindbäck var grymt bra.
Jag fick många fina bilder på matchen och på honom, men plötsligt blev Jämtin sur och började slåss, så mina spelbilder blev ingenting värda.
I stället var det slagskämpen som fick all uppmärksamhet.
Jag gick ner till omklädningsrummet efteråt för att även få en efterbild på honom. När Jämtin kom gående genom korridoren var jag först lite osäker på om det var rätt kille.
- Får jag ta en bild? frågade jag.
- Varför ska du göra det? sa han och fortsatte att gå.
Då blev jag säker på att det var rätt, så jag smällde av några bilder. Jag han få några från sidan och några när han drog ut genom dörren.

Kommentarer
Postat av: 1a!!!

Good damn vad du är duktig! Skitbra i tidningen!

2009-02-13 @ 12:14:01
Postat av: Anonym

///Cat

2009-02-13 @ 12:28:26
Postat av: Sandra

Men du vågade ju fråga honom iaf, lääskigt ;b


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback