Kungen, drottningen och jag

År 2001 jobbade jag en sommar på Expressen. Stefan Hyttfors som var chef då skickade mig till Belgien för att fotografera Victoria. Det var mitt första riktiga utlandsjobb. Jag var där tillsammans med Cecilia Hagen som tog väl hand om mig. Jag hade verkligen jätteroligt på resan.

Det var skoj tills jag såg att mina bilder aldrig kom in i tidningen. Expressen hade i stället köpt in en bild från Scanpix som
Janerik Henriksson tagit och på den var jag med. Det ser inte direkt ut som om jag har full koll.

Janerik mailade nyligen bilden till mig och nu tyckte jag att det var desto roligare att se den.
Till mitt försvar kan jag säga att jag står och plåtar Victoria som är på väg in.



Kommentarer
Postat av: Kattis

Prinsessan, Ja eller hur? Du hittade väl nån liten hund eller nåt där nere på marken. Men det blev säkert en vackrare bild än den där familjen. Den här är jättefin den med. Jag har den sparad i min låda sedan länge.

2009-01-19 @ 19:56:09
Postat av: hahahanna

Haha den är verkligen skitkul. :)

2009-01-19 @ 22:09:32
Postat av: Terrie

Jag tycker du verkar ha full koll på det du ska göra. Inte ens att du står bredvid självaste kungaparet verkar distrahera. Det ger poäng Pernilla!

Postat av: Fröken Trubbel

Du håller ju upp kameran iaf, i motsats till den där fotogubben brevid - han smajlar ju upp sej för bilden istället för att knäppa den...

2009-01-24 @ 22:24:36
URL: http://trubbelochlivet.blogspot.com
Postat av: Anonym

Synd att man inte får se ditt ansikte. Minns inte hur du såg ut i början på 2000-talet...

2009-01-28 @ 21:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback