Tjänster och gentjänster

Danne på Workout center skickade nyligen ut en länk till alla medlemmar på gymmet. Han påpekade att 72-åriga Wanja som tränar på hans gym var med i Aftonbladet. Han var vänlig och gjorde även lite reklam för mig. Så här skrev han:

Även en artikel i aftonbladet.se idag, korten tagna av en annan medlem på WC som är en halvhyfsad fotograf åt bl.a. AF ;)

Eftersom han gör reklam för mig, ska väl inte jag vara sämre. Nu ska jag därför gå och träna på Workout center som är stans halvhyfsade gym.

Artikeln om Wanja hittar ni här:
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article4251856.ab

Kommentarer
Postat av: Danne

Vilka hantlar använder du, så jag kan se till så inga skruvar sitter löst,vill inte att du ska råka skada dig eller få en i huvet!

2009-01-31 @ 12:39:32
Postat av: Pernilla

Jag tror jag brukar använda 22-kiloshantlarna när jag tränar biceps.

2009-01-31 @ 18:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback