Egotripp

Nu är jag hemma från Karlstad. Vi bodde på samma hotell som Johan Wissman och många andra friidrottare. Det var snudd på fullt i restaurangen i morse. Till slut fick vi en plats och kunde trycka i oss lite smörgåsar.

Jag hade redan kvällen innan pratat om att jag hoppats att det skulle finnas pannkaka till frukost. Det gjorde det. Det var bara det att det stod en stor skylt bredvid: Endast för barn. Vad är det för fasoner?

Jag satt och suckade till reporten reste sig upp och gick och snodde pannkakor till mig. Det räcker med att ha barnasinnet kvar tyckte vi.

I kväll har barnasinnet kommit fram igen. Det har varit lugnt på tidningen och då har vi fotografer passat på att egotrippa lite och fotografera oss själva.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha snygga (Y) dum fråga: men var/ hur gör man sånna där bilder?

Postat av: e&e

kolla in vår blogg! du kommer inte ångra dig :)

2009-07-23 @ 22:56:18
URL: http://danzbloggen.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Bilderna är troligen utskrivna hos ett tryckeri.

2009-07-23 @ 23:10:52
Postat av: Tina

Hej, läs vad jag tycker om de kändaste bloggarna på http://telefonterrorist.blogg.se/2009/june/andra-bloggare.html#comment



Tycker du som jag? Eller har du en annan åsikt? :)

2009-07-23 @ 23:42:37
URL: http://telefonterrorist.blogg.se/
Postat av: britt

När jobbar du?

2009-07-24 @ 00:11:12
Postat av: Pernilla

Britt nu vet jag inte om du är spydig eller ej. I dag jobbar jag i alla fall, men sedan är jag ledig igen.

2009-07-24 @ 01:13:14
Postat av: Fia

Du är mycket snyggare än Brittan och brunare! Trodde du jobbade i sommar! Måste säga att jag är grymt avundsjuk på din Japan-resa, kram!

2009-07-24 @ 12:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback