God natt

I morse var jag i Umeå.

Sedan plåtade jag Brommapojkarna-Gais. Funktionärerna där var otroligt gulliga. En kom fram och jag tog för givet att hon skulle gnälla på att jag inte tagit på mig fotovästen. Så skulle de ha gjort på alla andra arenor i Sverige.
- Jag ska ta på mig västen nu, sa jag.
- Nej, jag tänkte bara fråga om jag ska stänga grinden efter dig, svarade hon.

Efter det var jag på Gröna Lund och fotograferade Sommarkrysset. En presskille var gullig och bjöd på kaffe, men vakterna som vaktade publiken var inte lika charmiga. De knuffade och drog i de små barnen som råkade hamna lite fel. De var verkligen heltaggade på sina vaktjobb.

Coolast på krysset var Dead by April. De var ju extremt söta med sina sotiga ögon.

Nu är jag trött och ska hem och sova.

I morgon ska jag tydligen ut och flyga igen säger chefen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan säkert tillgodoräkna dig flygtiden i den utbildning.

2009-07-05 @ 07:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback