Hemma från Hultsfred

Nu är jag tillbaka i Stockholm efter roliga dagar i Hultsfred.

Förra gånge jag var där körde en hiphopare in i min bil bakifrån. Reportern Håkan som satt bredvid var fullt upptagen med sitt nya inköp.
- Nu krockade vi, sa jag.
- Ja, men titta på mina fina pockeymonkort. Har du sett de här?

Jag gick ur bilen, medan Håkan satt kvar och beundrade sitt inköp. Polisen råkade vara alldeles bakom, så de kom också fram.  
- Det blev inget, sa hiphoparen.
- Det blev det visst det, sa polisen.

Vi fick följa med till polisstationen och fylla i en rapport.
Hiphoparen ritade hur det hela gått till. Han ritade deras buss, han ritade ut alla i bussen och han ritade pratbubblor från alla som visade att de satt och sjöng.  

Den här gången krockade vi inget. Den enda missen tycker jag var att jag inte hann se Dead by April. Jag plåtade dem innan spelningen, men då hade de inte sitt snygga smink på sig. De såg i och för sig nästan lika bra ut utan smink också. Dessutom verkar de riktigt snälla och ödmjuka, så därför får de några till plus.

Nu ska jag bita ihop och jobba en dag till och sedan ska jag sova, sova, sova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-07-14 @ 02:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback