Hultsfred dag 1

Mina nyköpta gummistövlar åkte på efter att en modereporter sagt till mig att de är fina och inne och i precis rätt Kate Moss-stil.

Jag har plåtat en Hultsfredsfestival tidigare. Det var år 2000 tillsammans med reportern Håkan. Håkan har lägligt nog blivit pressansvarig här på Hultsfred och det passar bra eftersom jag inte hade fått någon ackreditering. Det ordnade han åt mig på 0,5 sekunder.

I dag har jag bland annat plåtat Lars Winnerbäck, Gossip, Franz Ferdinand och Kings Of Leon.

Det låter lite alkoholistvarning på det här, men nu ska vi till hotellet och ta en varva-ner-öl och det ska bli så otroligt gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och fler kommer det att bli...

Ha det skoj, men kom snart hem tillbaka! /Cat

2009-07-09 @ 18:35:29
Postat av: Anonym

kings of leon är goingar tycker mona sahlin...

2009-07-10 @ 10:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback