Onödig sovmorgon

Jag vaknade pigg och utvilad klockan 7, men av ren princip går jag inte upp den tiden. Till slut somnade jag igen och vaknade åter klockan 12, fast då jättetrött.

Annelie och jag har nu bokat och betalat resan till London. Det såg först jättebra ut. 19 kronor dit och 1 krona hem. Men vips så har det tillkommit skatter och lite av varje så vi betalar lite mer än 400 kronor var. Det är fortfarande väldigt billigt, men samtidigt irriterande att de lurar åt sig en massa kronor för smått och gott. Det blir aldrig så billigt som de säger i början.

Nu ska jag hem till fotograf-Jerker och fika. Jag ska vara kattvakt åt hans flickväns katter snart och det ska bli roligt. Hanna har en fin lägenhet med en massa roliga böcker och tidningar, så jag kommer att trivas mycket bra där tillsammans med Zlatan och Kitty.

Kommentarer
Postat av: hanna

:) och dom kommer trivas toppen med världens bästa Pernilla!!!

2009-07-28 @ 12:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback