Schlagerkväll på Pride

Mycket schlagers blev det. I går stod jag ca fyra timmar och lyssnade på artist efter artist. Nu har jag sett Alexander Rybak tre gånger på kort tid. Först på Allsången, sedan Pride och efter det uppträdde han tillsammans med Tomas Ledin på en hemlig spelning.

Efter min mindre nyttiga frukost på fyra kakor och en kopp kaffe ska jag nu iväg till jobbet igen.   

London-praktikanten ska möta upp mig, så det blir nog en rolig dag. Jag håller på att lära honom hur det svenska språket fungerar. Jag har bland annat lärt honom att man kan sätta as framför nästan alla ord… as-snygg, as-full, as rolig…

- As-praktikant? undrade han.
Men det var ju inte så passande kanske.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade gärna tittat på Magnus Carlsson. På fredag är det fest. Hoppas du är hemma och kan komma förbi då. /Cat

2009-08-01 @ 11:23:00
Postat av: Lisa

Oj vaddå är han från england? Det har jag inte fattat alls.

2009-08-02 @ 22:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback