Slappa, Japan och Hultsfred

Det finns så många tv-kanaler i huset där jag bor. Jag är inte van med det. När jag vaknade klockan 12 gick jag raka vägen till soffan och lade mig där istället. Nu har jag tittat på smaskiga såpor hela dagen, med ett kort avbrott för att åka och köpa godis.

Jag har i och för sig även hunnit med att boka en resa till Japan, men det gick bra att göra det liggandes. Min telefon började att tokringa och pipa för några dagar sedan. Jag satt i en intervju och kunde inte svara. Det var mina kompisar som låg på stranden och snackade ihop sig om att vi bara måste dra till Japan tillsammans. Här går det undan, så nu är bokningen gjord. Jag och sju personer till åker dit i november.

I morgon ska jag kliva ur soffan och åka till Hultsfredsfestivalen, men först hinner jag med några såpor till.

Kommentarer
Postat av: Richard

Du är så lat.



Japan låter roligt.

2009-07-08 @ 11:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback