TBE och svininfluensa

Förra gången jag badade med mina vänner satte jag på mig en söt kjol, matchande linnet och flera armband. Jag försökte piffa så gott jag kan.

Den här gången tog jag på mig långbyxor och gummistövlar. De har nämligen hittat ett ställe där vi kan klippbada och vara i fred. Men man måste ta sig över mycket farlig träng. Det är ängar och buskar och snår. Överallt lurar TBE.

Nu är vi hemma. Nyduschade, kontrollerade och säkra sätter vi oss nu på gården och dricker vin, äter pizza, chips, glass och annat kaloririkt. Det gäller att fira och festa så mycket man kan innan svininfluensan drar igång.

Kommentarer
Postat av: britt

Vi måste komma ihåg att be Håkan beställa hem mera handspray. Den börjar ta slut.

2009-07-17 @ 20:07:38
Postat av: svininfluensan

Bra att du tar svininfluensan på litet allvar, det är ingen big deal utan en överdriven skitsak. http://www.svininfluensan.com

2009-07-18 @ 04:35:47
URL: http://svininfluensan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback