Favorit i repris

Jag har hängt på beachen i dag igen. Det är en populär syssla. Bilarna fick inte plats på parkeringen, så de ställde sig längst gatan.

Två arbetskåta lapplisor for omkring i ett glädjerus. Min bil stod tryggt, men jag har ändå kommit på en uppfinning som jag eventuellt ska visa upp för Draknästet.

Min uppfinning går ut på att jag ska göra vindrutetorkarna strömförande. Så fort en Lisa tar tag ska de få sig en rejäl stöt som gör dem så bleka om nosen att de måste sjukskriva sig för resten av dagen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2,5 miljoner för 5% av företaget! /Cat

2009-06-27 @ 21:48:26
Postat av: TT

Jag skulle vilja känna på produkten innan jag kommer med ett bud.

2009-06-27 @ 22:16:40
Postat av: fredde

bil? ryggsäck!

2009-06-27 @ 22:51:32
Postat av: Anonym

Jag drömmer jag kör bil, sladdar på en lisa när byter fil. I drömmen kör jag på alla blåklädda pf

2009-06-27 @ 22:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback