Fotoutställningar

Medieprogrammet på Borgarskolan öppnade sin slututställning i dag.  Jag och Arbetarbladets fotograf David satt i fotojuryn. Elevernas bilder var riktigt bra och vi var överens om vinnaren, så det gick väldigt smidigt.

David ska själv ha en utställning som kommer att finnas på Kulturkiosken från och med lördag. Fyra fotografer har plåtat fyra olika gator i Gävle. Alla fyra fotografer som ställer ut är duktiga, så dit bör man absolut gå.

Själv kanske jag får till en utställning någon gång i framtiden, för i dag fick jag besked om att jag kommit in på ytterligare en fotokurs. Den här gången ska jag lära mig att plåta fina porträtt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du kom in på kursen! /Cat

2009-06-05 @ 16:18:57
Postat av: Britt

Mitt ansikte kan du få öva på.

2009-06-05 @ 20:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback