Nio timmar Grönan

Vi var nio timmar på Gröna Lund i går. Det är helt klart roligt att åka karusell. Det var jag, Annelie, TT-Jimmy, Brolin-kopian, Erik, Martin och fyra irländare som var där tillsammans.

När vi stod i kön till Fritt fall kom Dogge Doggelito. Efter att vi köat ett tag sa Dogge:
- Det är inte Fritt fall jag är rädd för, det är honom.
Dogge pekade på Brolin-kopian.

Brolin-kopian låtsades vara full och yr efter varje karusellåk. Dessutom ville han att jag skulle leka att jag var hans vårdare och han skulle var patient. I karusellerna sjöng han "Jungfru jungfru kär", högt och tydligt eller någon annan låt som han tyckte passande.

- Pernilla stötte jag på dig i går? frågade Brolin-kopian.
- Ja, det gjorde du. Du stötte på mig och de flesta andra.  
- Frågade jag om du ville åka kärlekstunneln med mig?
- Ja, det gjorde du.
- Okej, ska vi göra det då?

Jag tackade nej och Brolin fick åka med två andra tjejer. Han lyckades få båten att kapsejsa så att vatten läckte in och alla kom ut helt blöta. 

Nu ska jag lägga mig på Dao beach och sola mig brun och vila upp mig från helgen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Brolin-kopian? Det måste vara Mats? Hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback