Prov + prov

Om två timmar sitter jag och skriver ytterligare ett flygteoriprov. Det verkar lätt som en plätt, så jag är inte nervös.

Flyglärarna verkar dessvärre oroliga över att vi eventuellt har för lite att göra här i livet, så därför har de tryckt in ett prov på onsdag också.

Jag väljer att lägga min oro på det provet. Jag tänker nämligen prioritera att gå på en stor rolig fest i morgon. Förfesten börjar klockan 15.30 och därför är det lite ont om pluggtid.

Jag önskar mig själv lycka till!

Tack så mycket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det KAN väl inte vara fest på min gamla arbetsplats nu igen?

Det blir kul hörde jag ;)

hoppas du fixar proven så kan du flyga ner hit sen :)

kram på dig

2009-06-15 @ 20:41:04
Postat av: Terrie

hälsningar Terrie dårå ;)

Postat av: Sandra

Hoppas proven gick bra! :)

Kram!

2009-06-16 @ 11:26:25
URL: http://xanndra.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Terrie du borde vara med i dag!



Tack Sandra. Det gick fint i går. Värre blir det i morgon.



Ha det bra båda två!



Kram

2009-06-16 @ 11:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback