Länge leve Kungen!

En fotografkollegas facebookstatus för några dagar sedan: Ulf Lundell var grym. Hans trummis GRYM. SAIK vann! Rätt låt vann. Heja Sandviken! Vilken helg! Låt mig slippa plåta kungen i veckan. SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA!

Britt fotograferade Victoria för flera, flera år sedan när hon var på Furuviksparken.
- Har du inga egna barn att fotografera? skrek Victoria till henne.
Jag vet inte om det är det som satt sina spår, men Britt vill inte heller plåta kungligheterna som kommer på torsdag. Britt tog till och med åt sig och fotograferade en fastighetsaffär för att slippa det hela.

Jag har inte hört en enda fotograf som vill jobba på torsdag. Det är väl bra, för kungafamiljen verkar ju ändå mest tycka att det är jobbigt med alla fotografer som ränner efter dem.   

Själv jobbar jag kväll, så jag kommer förhoppningsvis inte att behöva bry mig i det där.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med fotona på Kungen idag!!! :-)

2009-03-19 @ 14:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback