Markus Strömbergsson

I morse hämtade jag upp en reporter utanför hans hotell. När jag satt i bilen och väntade kom en fin dam ut därifrån. Hon böjde sig direkt ner och plockade upp två fimpar som var nedstuckna i askkoppen som står utanför entrén. Hon gick några meter innan hon tände en av dem. Den lilla snuskmajan måste ha varit väldigt, väldigt röksugen.

Reportern och jag åkte sedan och tittade på när fotbollsdomaren Markus Strömbergsson tränade. Han har en imponerande bra kondition. Hans pulsklocka började pipa nästan på en gång han stannade, på grund av att hans puls då blev för låg.

När jag kom hem googlade jag på honom för att jag skulle se hur han stavar sitt namn. Då fick jag genast upp en bild som jag har tagit. Han dömde troligen den matchen som gjorde att jag ändrade mig från att ha hållit på Djurgården, till att börja hålla på AIK. Det var den matchen som gulliga Obolo gav mig en stor blombukett. (Jag växlar lite hit och dit, för numera håller jag på Gefle.)

Kommentarer
Postat av: TT

Googlade.

2009-03-06 @ 21:08:33
Postat av: Peppe

Lugn bara... innerst inne är alla Bajare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback