Partyknuller

OG-ledaren skulle plåtas i dag. Han hade i och för sig en jacka över huvudet så jag såg inte mycket av honom.


Det var ett stort säkerhetspådrag i tingsrätten och alla som skulle dit fick gå igenom en metalldetektor. Det pep flera gånger om för mig, men tillslut fick jag gå in i alla fall.


Medan jag hoppade fram och tillbaka genom detektorn stod en annan polis och rotade igenom min kameraväska. När han hade rotat färdigt var jag själv tvungen att börja rota för att se vad eventuella pinsamma saker han kan ha sett.


Det var inte så farligt. Det enda han möjligen kan ha funderat över var en CD-skiva som jag döpt till Partyknuller. När Annelie och jag var i Tyskland hittade vi ett paket med små, små spritflaskor som de döpt till just det. På CD-skivan var helt enkelt bilder på Annelie och spriten. Inget annat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde hålla dig borta du... snart två som gillar dig. ;)

2009-03-21 @ 10:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback