Rikard Wolff

I dag har jag plåtat Rikard Wolff som uppträdde på Gävle teater. Jag gick in och satte mig och väntade och efter kom teaterchefen.

- Var kommer du ifrån?

Jag sa att jag var från Arbetarbladet och då blev han lite orolig.

- Jag måste fråga om det är okej att du plåtar så att han inte freakar ur på scenen.

Det var helt okej för mig, för jag vill då inte få en till utskällning.

En gång när jag plåtade jazz väntade jag länge till musiken äntligen höjdes och sedan tog jag några få bilder utan blixt för att jag inte skulle störa.

- Sluta plåta för faan, skrek en i publiken.

Killarna på scenen var då gulliga och sa att de väldigt gärna vill vara med i tidningen.  

Rikard Wolff var också gullig, för det var helt okej för honom att jag var där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback