SM-final i hockey

- Har det hänt någonting speciellt? frågade flera spelare när de kom in i omklädningsrummet.
Sedan kom de på att det hade det faktiskt gjort. De hade ju just vunnit SM-finalen med hela 5-0 mot Segelstorp.
AIK-spelarna sprutade champagne, dansade och sjöng. De tyckte att jag var lite i vägen.
- Du får stå i ringen i stället sa de och knuffade in mig i mitten.
Sedan dansade de ringdans runt omkring mig.
Efter ett tag ropade flera spelare i mun på varandra:
- Champagnen är slut, champagnen är slut.
En back med cider ställdes fram.
- Här är er nya energidryck.
Det är bara att gratulera AIK till vinsten och samtidigt får jag väl beklaga Brynäs tråkiga fjärdeplacering.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt med Brynäsförlust. Jag såg dina fina bilder på tjejen som tränar med killar. Det var ett tag sedan men snyggt var det! /Cat

2009-03-24 @ 19:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback