Bra väder är inget väder

I kväll hade jag en meteorologilektion. Lite trött och okoncentrerad var jag allt, men jag lärde mig i alla fall att om det är helt molnfritt, solen skiner och vinden står still så har vi inget väder.

Väder är nämligen nederbörd och vind. Eventuellt är väder någonting mer, men det kommer jag inte ihåg i så fall. Men det vi kallar bra väder är i alla fall inte något väder.

Jag gillar mina kurskamrater. Vi backar upp varandra bra. Om någon tröttar till sig ett tag och smyg-facebookar eller någonting rycker de andra in och ställer flera frågor och pratar mera.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då är inte du heller ett väder då du alltid är en solstråle. :-*

2009-05-26 @ 23:39:58
Postat av: Pernilla

Hahaha. Bra att jag inte är ett litet åskmoln.

2009-05-27 @ 09:11:53
Postat av: R

Såg nog att du lekte med Ipoden under lektionen

2009-05-27 @ 09:13:35
Postat av: Pernilla

R det är en Iphone! Ingen töntig Ipod!

2009-05-27 @ 09:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback