Lokaltidningsfest

Lokaltidningsfolket brukar festa dag före röd dag eftersom det inte kommer ut någon tidning då. I morgon är just en sådan dag och vi ska festa på Engeltofta.

Facebookmeddelande från Britt:
Vill du inte vara med i festkommittén eller vill du?
Vi kan räkna med dej va? Men vi blir inte arga om du inte vill.
Kanske dom andra, men jag ska snacka med dom.

Jag kunde tyvärr inte komma på festplaneringsmötet, men jag ser i Britts blogg att jag blev framröstad som konferencier. Festen är liksom i morgon. När tänkte Britt berätta det här för mig?  

Kommentarer
Postat av: Britt

Det här kommer du att fixa jättebra! Vi finns med i

kulisserna och stöder ( eller heter det stödjer?) dej.

2009-05-19 @ 19:04:11
Postat av: Mod

Helt rätt att utse Pernilla till konferencier,

hon kommer klara uppdraget med bravur!







2009-05-19 @ 22:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback