SMS-hjälp

I går hade Brolin-kopian sin telefon i min väska. Mycket av min värdefulla tid gick åt till att svara på alla hans inkommande sms. Jag tänkte att han på så vis kunde få festa på i lugn och ro, medan sekreteraren fick göra slitgörat. Vad fick jag då för att jag ställde upp på det här? Ja, inga stående ovationer i alla fall. Det kan jag då konstatera.

I dag kom han förbi och följde med ut med mina hundar. När vi kom tillbaka tänkte jag att jag skulle vara lite extra gullig för att släta över gårdagens sms-incident. Jag ställde mig vid spisen och lagade nyttiga dinkel-plättar till honom. Han åt två stycken och var sedan mätt.
- Det här är då ingenting jag skulle bjuda på hemma, var hans kommentar

Kommentarer
Postat av: Brolinkopians bror

Aha det förklarar obceniteterna jag fick i min telefon igår... Publicera något?

2009-05-16 @ 15:25:34
Postat av: Brolin-kopian

Plättarna var goda. Dina matlagningskunskaper ligger i nivå med Per Morbergs.

Att jag inte skulle bjuda på plättar beror på att jag inte kan laga det. Dina får 5poäng

2009-05-17 @ 21:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback