Tokyo

Nyligen var jag och plåtade körsångerskan Britta. Hon var verkligen gullig. Jag sa att jag ska titta efter henne i alla körer framöver.

- Då kan du titta på Idol på fredag. Jag sitter alltid säkert.

 

Själv sitter jag inte säkert. Jag kommer att tillbringa morgondagen på ett plan till Tokyo. Jag och sju kompisar från Sverige flyger dit då. I Japan ansluter ca fem personer och om jag förstått det hela rätt flyger även två över från Kina.

 

Två restauranger är redan reserverade. Vi har även bokat en resa till Kyoto. Hanna vill till Hello Kittyvaruhuset som är fyra våningar. Annelie vill till Nintendos högkvarter. Jag vill åka värstingbergodalbanan. (Säger jag nu i alla fall) Vi ska även såklart äta sushi, dricka sake, sjunga karaoke och Hannas lilla påhitt… festa på ett dårhus.

 

Nu ska jag packa till låten som skickades till mig:

http://www.youtube.com/watch?v=cjR2lVNrZJU

PS. Telefonen är därför avstängd i två veckor, men jag har internet på rummet.

Kommentarer
Postat av: britt

Ha det så jättekul! Du måste fota i hallo kitty affären.

2009-11-07 @ 09:42:43
Postat av: Pyrras Illustrerade

trevlig resa Pernilla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback