MacGyver

En av mina vänner är som MacGyver. Han är grym på att bygga och att göra ritningar. Här till exempel har han ritat lite på en slags bil som man kan spränga en bomb under utan att bilen går sönder.

 

http://www.youtube.com/watch?v=MzXnWFHZum8

 

Och här har han ritat en maskin som tassar omkring i skogen. Storheten med den här är tydligen inte att den går, utan att tassarna känner av om det kommer en sten i vägen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=CD2V8GFqk_Y&feature=PlayList&p=1341BCDC44F3C10D&index=24

 

Inte nog med att han kan rita, han är även en gradering från att få Hall of Fame i dykning. Det känns tryggt, så han har lovat att vi ska dyka tillsammans. Han har även lovat att fixa fram en dykarutrustning till mig, men det verkar vara svårare än att rita bombbilar och tassande maskiner.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han kan kanske laga min bil? /Cat

2009-10-03 @ 15:30:18
Postat av: Klas

MacGyver byggde och sprängde saker med hjälp av gem, juicy fruit-papper, och en swiss army-kniv... Han uppfann inte saker. Du tänker nog på Dr. Snuggles.

2009-10-03 @ 20:19:49
Postat av: Pernilla

Nu är bilen fixat hörde jag...



Just det. Det var Dr. Snuggles tänkte på!

2009-10-06 @ 16:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback