Stockholmsmäklare

Min skönt oblyga vän Tina säger nu att hon äger halva Stockholms innerstad. Hon är mäklare och har tidigare haft Vasastan. Nu har hon köpt Östermalm också.

 

Vi fikade på Lewinsky´s vid S:t Eriksplan i dag. Där började vi lite smått att planera årets jul. Tina och jag har lika åsikter angående tomtar och sill och skinka och granar och pynt. Så länge vi inte har några barn orkar vi inte med det där. I alla fall inte varje år.

 

Tina tycker att det är passande att sticka utomlands varje jul, själv tycker jag det är lagom att fira vart annat år. I år är i alla fall inte ett julår. Vi ska jobba för att få med oss våra mammor till solen. Mammorna ska roa varandra, medan Tina och jag ska surfa.


Kommentarer
Postat av: julfreaket

du vet vad jag tycker om det här..

2009-10-19 @ 12:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback