Gefle-Mariehamn 1-0

Gefle spelade mot Mariehamn i dag klockan 14.00 och det var ju passande för då jobbade jag och Britt. Jag gillar att plåta sport. Det gör inte Britt. Hon bloggade om det i dag. Eftersom jag ska äta och fika med Katarina och Ulrika snart så hinner jag inte hitta på någonting eget att skriva. Jag snor hennes inlägg rätt av.

 

Jag har inget att göra på jobbet, så jag sitter bredvid

Pernilla och kollar när hon gör fotbollsbilder. Den kvinnan

älskar att plåta sport, där är en stor skillnad mellan oss.

Jag är glad för hennes skull, men det skapar en liten

barriär mellan oss. Det är därför jag sitter bredvid henne

när hon redigerar sina bilder. För att förstå hennes

passion. Och kanske lära mig något. Men så kommer

David in och förstör allting. "Vad är det här, säger han, en

jobbar och en tittar på. Precis som på kommunen."

Eftersom jag börjar hosta om jag skrattar så skrattar jag

inte. Hostan kan vara bra att skylla på ibland.


Kommentarer
Postat av: Managern

Får hon nå betalt?

2009-09-04 @ 20:31:15
Postat av: Britt

Jag bjussar på den. Det blir väl mer sport i helgen. Fotboll verkar du gilla, så jag hoppas

att du får stå ute i solskenet och får jättebra bilder, som vanligt.

2009-09-04 @ 20:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback