Uppsala

Annelie och jag blev bjudna på en god middag i Uppsala i går. Vi fick även vin och drinkar och varje gång drinkarna tog slut sörplade Annelie demonstrativt med sugröret så att det fylldes på i glasen.

 

När vi kom ut på krogen ringde min telefon och snälla Nils undrade vad vi ville ha att dricka. Sedan undrade även bartendern vad han fick bjuda på. Tänk att jag missat vilken underbart trevlig stad det där är.

 

Även i nyktert tillstånd hade vi trevligt. I dag sa jag till Annelie att hon skulle ta mig till en fin restaurang, där jag fick sitta mjukt och äta goda fisikburgare ute i solen. Vips så tog hon mig till en jättemysig restaurang vid vattnet där de serverade goda laxburgare.

 

Affärerna var också riktigt bra. Jag handlade.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha. Din bild på Mats lyfter hela hockeybilagan!!! :-) Texten var också rolig. Han är en bra kille den där fantasten.

2009-09-19 @ 19:36:34
Postat av: Sandra

Oj, låter som Uppsala är ett bra ställe ;p

Man kanske ska flytta dit.. hehe.

Postat av: Anonym

Läser du aldrig din mail?????

2009-09-20 @ 16:26:33
Postat av: Pernilla

Vad är det här? Jag som tycker mig ha gjort värsta uppryckningen i mailandet. I onsdags svarade jag så vitt jag vet på alla. Vilket har jag missat? Maila igen!



Ja Sandra, jag förstår inte att jag ratat Uppsala så länge. Nu ska jag försöka åka dit oftare.

Prova du med!

2009-09-20 @ 19:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback