Bubbel

I torsdags var jag på Le Rouge i Gamla stan. Det var mycket trevligt, så jag utnämner det stället till min nya favorit.

 

Men i dag byter jag ut finstället mot ett riktigt hak i Gävle. Jag ska ut med reportrarna Johan, Lisa och stackars mensa-Bisse som är 6 poäng från att klassas som ett geni. Men det kan inte nog mycket påpekas att han faktiskt INTE är ett geni. Jag är i alla fall skyldig det där ICKE-geniet en hel del drinkar, så jag måste ta med stora plånboken.

 

Jag fick en påskhälsning från Alexandra som jag passar på att klistra in.

 

"Filter" bubblade på Tracks i dag = hamnade precis utanför topp 20 = jag behöver DIN röst igen + några till för att ta mig in på listan. Så släng in en röst för mig igen så blir jag glad!

Glad Påsk!

Alexandra

 

Fram till 14.00 på måndag kan man rösta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glaaaaaa påsk!!!

Rutan

2010-04-03 @ 18:07:04
Postat av: Anonym

Vi har bord på Le Rouge ikväll. Kom hit istället!

//CAT

2010-04-03 @ 18:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback