Imponerande tjej

Jag gick upp klockan 07.00 för att undervisa i foto. Det kan omöjligt vara hälsosamt att gå upp före solen. Jag trivs riktigt bra i min säng just tidigt på morgonen.

 

När jag kom hem låg nya KP och väntade i brevlådan. Underbart. Nu har jag en bra anledning att gå och lägga mig igen. Jag ska läsa den från pärm till pärm.

 

Jag fotograferade en urgullig tjej till ett av reportagen i tidningen. Hon heter Annie Roos och bor i Arbrå. Annie tillverkar smycken av snäckor som hon säljer. Pengarna skänker hon till ett dagis i Gambia. Hon har redan skänkt så mycket pengar så att barnen har mat i ett helt år. Imponerande.

Kommentarer
Postat av: B-K

Jag såg att din fråga kom med i Blommor och Bin-spalten i KP!

Skönt att du äntligen fått svar.

2010-04-07 @ 12:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback