Helgen

Lasse Sandlin och jag fikade på Muffin Bakery på Kungsholmen i går. Det hela var en mycket trevlig start på helgen.

 

Dagen skulle ha fortsatt med vin på Lydmar, men det ställdes in på grund av att jag skulle ut i skogen och leta efter socialdemokrater. Fredagen blev bra i alla fall för sosseletandet resulterade i att jag fick en sovmorgon i Gävle.

 

Jag är här för att fotografera när Gefle vinner över Mjällby. Efter vinsten ska jag åka och fira det hela på en kräftskiva.

 

Egentligen borde jag vara på flygklubben i dag för det är någon slags flygdag där, men jag har en ogjord läxa som jag under inga omständigheter vill bli påmind om så jag åker inte dit.

 

I morgon har jag lovat mina hundar ett de ska få åka på semester. Stockholm kommer att få besök av de sötaste varelserna på jorden, nämligen Alice och Minja.


Kommentarer
Postat av: hanna

Sthlm längtar efter besöket av hundprinsessorna! Vi har rullat ut röda mattan! Mjau!!!

2010-08-21 @ 21:06:54
Postat av: Peter

Det känns skönt att se att du umgås med Bajare. Det ger ju hopp ;-)

2010-08-23 @ 07:49:23
Postat av: Klas

Har inte Stockholm nog med problem med sina inhemska råttor?

2010-08-23 @ 08:44:32
Postat av: Pernilla

Hundarna tackar för i dag Hanna och vill att du kommer förbi snart igen.



Peter en vacker dag kommer du också att vakna upp och hålla på Gefle eller AIK.



Skärp till dig Klas Olsson!

2010-08-23 @ 19:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback