Från sommar till vinter

I natt drömde jag att en bonde tog sin traktor till en annan bonde och bjöd ut en av den bondens tjejer för att plocka vildhavre. Det blev ett jävla liv förståss, men skit i det nu för i går träffade jag Robyn på Berns. Efter att ha pratat med tidningen var jag glad åt att få träffa henne, men sedan kom jag på att de kanske sagt Robin. Alltså talkshow Robin, vilket i och för sig också hade varit roligt men Robyn med y slår lite högre ändå och det var alltså henne jag skulle plåta. Det var ett väldigt trevligt jobb och det var mysigt att komma till Stockholm och se all julskyltning. Gävle har i och för sig julsloganen "Mer jul i Gävle", men jag fick då mycket mer julstämning när jag kom till huvudstaden. Gävle har kanske mer jul än till exempel Hofors men mer än Stockholm har de då inte. Nej, ska Gävle leva upp till det där får de nog börja i september och sluta i april.

Kommentarer
Postat av: Lassarna

Så nu har du varit i Stockholm utan att komma upp hit??? Men va fan?

2010-12-15 @ 14:54:55
Postat av: Pernilla

Lassarna jag kommer snart tillbaka igen. Kanske redan till helgen. Ni får maila över era scheman så att jag har koll på er. Den ena av er far ju omkring hela tiden...

2010-12-15 @ 15:16:17
Postat av: Lisa

Hade ena bonden ett stall med flera tjejer? Och "plocka vildhavre" är det någon slags kod? Om inte kunde man ju tycka att den omsvärmade bonden kunde dela med sig lite. Man kan inte paxa flera har jag lärt mig.

2010-12-16 @ 10:06:27
Postat av: Klas

Va? Kan man inte? Men vafan jag som trodde... åh... Suck!

2010-12-16 @ 15:34:34
Postat av: Anonym

Bonde söker fru bönderna har ju en massa tjejer, så dom kan i alla fall.

2010-12-16 @ 18:32:59
Postat av: Lisa

Ja men se hur det går för dem i kärlekslivet. Synden straffar sig själv!

2010-12-17 @ 09:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback