Helgen

Oj vad sliten man kan bli av en helg i Stockholm, men det var det värt. I går var Hanna och jag på julmarknad där de bland annat sålde julpynt med rocktema och sedan gick vi på kinarestaurang.

 

På kvällen åt jag och Victor på Teatergrillen och därefter gick vi vidare till Riche. Vi gick även till Spy Bar för Victor kom på att han glömt sina dj skivor där. Han fick såklart komma in i Gubbrummet och jag fick passande nog följa med. I Gubbrummet ränner en massa kändisar runt, men det är verkligen ingenting att bry sig om.

 

I kväll har jag varit i en studio för att plåta en vän och hennes systrar. Det är en julklapp så därför får de vara anonyma. Den äldsta som påstod sig vara dubbelt så vis som den minsta eftersom hon nu är dubbelt så gammal skällde och gnällde i alla fall på de två yngre och jag skällde på henne för att hon skällde på dem. Alla tre var fixade och snygga som riktiga modeller, så det var lätt att få fina bilder. Den lyckade plåtningen firades genast med kakor och läsk.

 

Kroppen verkar tycka att jag har firat nog för ett tag nu, så i morgon ska jag kanske börja med en detox-rengöring som går ut på att man dricker nyttiga juicer och teer m.m. Men det är bara kanske det. Det kan hända att jag är för hungrig när jag vaknar och då går det ju inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback