Läkerol Arena

I dag har jag varit tårtbud igen. En kille i restaurangen på Läkerol Arena blev utsedd till månadens kollega så jag tog med en tårta och ett diplom och åkte dit. Redaktören som skickade ut mig tyckte att även jag skulle smaka tårtan eftersom det var säsongens special. Personalen i restaurangen verkade också tycka det för de dukade fram till mig också. Tur att alla var överens om den saken, för tårtan var riktigt god.

 

Nere i Brynässhoppen träffade jag min gamla elev Sandra som jobbar där i bland. Om man inte är intresserad av att handla Brynässaker så kan man gå dit i alla fall för att titta på henne. Hon är riktigt söt och trevlig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska alltrå inte prata med henne... bara titta.

2010-12-02 @ 08:24:15
Postat av: Pernilla

Haha, jo man kan prata med henne också.

2010-12-02 @ 09:46:11
Postat av: Sandra

Klart alla är intresserade av att handla Brynäsprylar! ;) Kul att du tittade in. Hoppas det händer snart igen ;p

Postat av: Lisa

Äntligen några som fattar det där med tårt-kutym.

2010-12-03 @ 10:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback